Danielle Johansson

Möt Danielle, en av våra fantastiska koordinatorer

Vad är din roll på AJ Produkter och hur har din AJ-resa sett ut?
Jag började som innesäljare år 2016. Efter 3 år på innesälj blev jag erbjuden tjänsten som koordinator under affärsområdet Utbildning. En mycket givande och spännande resa!
 
Vad lockade dig till att börja arbeta på AJ Produkter?
Jag hade haft ögonen på företaget en längre tid och det vi säljer på AJ Produkter ligger mig varmt om hjärtat.
 
Vilka är dina främsta arbetsuppgifter i din roll som koordinator?
Jag tar vid i processen efter att utesäljaren bearbetat kontakten med kund och hjälper till att ta fram ett möbleringsförslag och offert. Efter en godkänd offert tar jag som koordinator över processen, gör orderläggning, planering av leverans och montering och slutligen följer processen tills dess slut.
 
Vilka utmaningar möter du i arbetet?
Vi som arbetar med skola har en intensiv period under veckorna innan skolstart, vilket kan vara en utmaning att hantera.
 
Vad tror du att andra inte vet om AJ Produkter som arbetsplats?
Vad vi egentligen har att erbjuda, det är verkligen “oväntat mycket” som vår slogan säger. Speciellt att vi erbjuder projektsälj tror jag inte att så många vet om. Jag tror inte heller att man har vetskap om att det finns stora utvecklingsmöjligheter inom företaget.
 
Vilket råd hade du velat ge dig själv när du var ny på jobbet?
Det finns otroligt mycket kompetens i huset, ta vara på den.
 
Vad är fördelarna med att arbeta på AJ Produkter?
Att det finns goda utvecklingsmöjligheter, fantastiska kollegor och härliga lokaler. Jag tycker om att det är ett familjeföretag, att företaget har sin historia och att familjen fortfarande är aktiv i bolaget.

Följ oss via våra sociala kanaler!